Jidysze Mame

2021-06-21

Słyszeliście o tej starszej pani, która tak kochała swego kota, że go zagłaskała na śmierć? Dzisiaj trochę na temat żydowskiej mamusi:

JIDYSZE MAME

Pytanie: Dlaczego żydowskie matki nie piją?
Odpowiedź: Bo alkohol przeszkadza w ich cierpieniu.

Pytanie: Dlaczego żydowskie matki mogłyby być świetnymi adwokatami?
Odpowiedź: Bo nigdy nie pozwolą nikomu dokończyć zdania!

Pytanie: Ile potrzeba żydowskich matek do wymienienia żarówki?
Odpowiedź: (westchnienie) "Nie kłopocz się. Będę siedzieć w ciemności. Nie chcę być dla nikogo ciężarem."

Syn dzwoni do swojej matki.
"Mamo, jak się masz?"
"Nie za dobrze, jestem bardzo słaba".
"Niedobrze. Dlaczego jesteś taka słaba?"
"Bo nie jadłam od 38 dni".
"To straszne. Dlaczego nie jadłaś od 38 dni?"
"Ponieważ nie chciałam, żeby moje usta były wypełnione jedzeniem, kiedy zadzwonisz".

Żydowski chłopiec wraca ze szkoły i mówi matce, że bierze udział w przedstawieniu.
Matka pyta: "Jaka to rola?"
Chłopiec mówi: "Gram rolę żydowskiego męża".
Matka krzywi się i mówi: "Idź w tej chwili z powrotem do szkoły i powiedz nauczycielowi, że chcesz mieć mówioną rolę!".

Matki podsumowanie każdego żydowskiego święta: "Oni próbowali nas zabić. Przeżyliśmy. Siadajmy do stołu. Zupa stygnie!".

Żebrak podchodzi na ulicy do żydowskiej matki:
"Proszę Pani, nie jadłem od trzech dni".
"No to niech się Pan zmusi!".

Żydowska matka krzyczy z okna do swego syna, urwisa: ·"Moniek! Przestań bić Icka, bo się spocisz!"

Żydowska mama: "Symcha! Chodź natychmiast do domu!"
Żydowski synek: "A co? Jestem głodny, czy jest mi zimno?"

Żydowska matka do dorosłego syna, który właśnie chce popełnić samobójstwo, skacząc z wysokiego mostu do rzeki: "Ty mi tego nie zrobisz!"

Przyjemnego dnia!

Alex Wieseltier - Uredte tanker
Alle rettigheder forbeholdes 2019
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang