Dosyć!

2021-03-16

DOSYĆ!
Autor nieznany:

Nigdy nie interesowało mnie, czy jesteś "gejem", czy kimkolwiek innym, według swego wyboru, dopóki nie zacząłeś wpychać mi tego do gardła.
Nigdy nie obchodziło mnie, jakiego jesteś koloru, jeśli byłeś dobrym człowiekiem, dopóki nie zacząłeś obwiniać mnie za swoje problemy.
Nigdy nie obchodziły mnie twoje przekonania polityczne, dopóki nie zacząłeś mnie potępiać za moje.
Nigdy nie interesowało mnie, skąd się znalazłeś w naszej wielkiej Republice, dopóki nie zacząłeś potępiać ludzi z powodu ich miejsca urodzenia i ich historii, która uczyniła ich tym, kim oni teraz są.
Nigdy nie interesowało mnie, czy byłeś bogatym lub biednym, ponieważ byłem w obydwu sytuacjach, dopóki nie zacząłeś mnie wyzywać, bo ciężko pracowałem, by polepszyć mój status.
Nigdy nie obchodziło mnie, czy twoje przekonania są inne niż moje - dopóki nie powiedziałeś, że moje przekonania są błędne.
Nigdy nie obchodziło mnie, że nie lubisz broni, dopóki nie spróbowałeś mi jej zabrać.
Teraz zaczęło mnie to obchodzić. Zużyłem całą moją tolerancję, jaką miałem do zaoferowania. To już nie jest mój problem. To Twój problem. W dalszym ciągu możesz to naprawić. Jeszcze nie jest za późno. Ale wkrótce będzie.
Normalnie jestem bardzo cierpliwą osobą. Ale moja cierpliwość się wyczerpała. Są dziesiątki milionów ludzi, którzy tak jak ja mają dość tych wszystkich antyamerykańskich bzdur!
Zawsze troszczyłem się o życie, i to każde życie, a teraz próbujesz narzucić mnie i innym współobywatelom i patriotom przekonanie, że niektóre życia mają większe znaczenie niż inne. Protestujesz, robisz zamieszki, atakujesz, palisz i rabujesz. Twój tak zwany "ruch" stał się radykalną, wymykającą się spod kontroli, bandą zbirów, przestępców i anarchistów, którzy niszczą nasz Kraj.
Mamy tego dość! Ameryka to najwspanialszy kraj na Ziemi i jeśli nie lubisz Ameryki, możesz ją opuścić. Mamy dosyć zajmowania się twoimi, idącymi w złym kierunku "uczuciami".
Nie masz prawa używać amerykańskiej wolności, jeżeli jednocześnie próbujesz ją odebrać innym Amerykanom.
=========================================
"Śpimy spokojnie w naszych łóżkach, ponieważ szorstcy mężczyźni stoją w nocy gotowi, by odpowiedzieć przemocą tym, którzy chcieliby nas skrzywdzić". - Winston Churchill

Polskie tłumaczenie Alex Wieseltier

Alex Wieseltier - Uredte tanker
Alle rettigheder forbeholdes 2019
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang