Dlaczego?

2021-11-28

 Dlaczego? - Dla Rysi

Lata przeszły, znowu razem
Jakby ciągnął swój do swego
Czemu pytam się jak głupi
Dlaczego?
Dlaczego?

Mówisz, że czekałaś na mnie
Nie wybrałabyś innego
Czemu pytam się jak głupi
Dlaczego?
Dlaczego?

Gdzieś tam u mnie zawsze byłaś
Wątek czegoś zgubionego
Czemu pytam się jak głupi
Dlaczego?
Dlaczego?

Gdy otwieram oczy z rana
Myśli moje do Cię biegą
Czemu pytam się jak głupi
Dlaczego?
Dlaczego?

Znam Twą postać, znam Twe rysy
Jak coś z dawna znajomego
Czemu pytam się jak głupi
Dlaczego?
Dlaczego?

Gdy w pobliżu jestem Ciebie
Ciągle chcę dotyku Twego
Czemu pytam się jak głupi
Dlaczego?
Dlaczego?

Wciąż trzymamy się za ręce
Patrząc jedno na drugiego
Czemu pytam się jak głupi
Dlaczego?
Dlaczego?

Gdy wtulona jesteś we mnie
Nie brakuje mi niczego
Czemu wtedy się nie pytam
Dlaczego?
Dlaczego?

Alex Wieseltier - Uredte tanker
Alle rettigheder forbeholdes 2019
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang