Czy naprawdę chcesz mnie zranić?

2021-11-25

CZY NAPRAWDĘ CHCESZ MNIE ZRANIĆ - Boy George

Przeskrobałem, daj mi szansę
Daj się kochać i Cię mieć
Ja tańczący w twoich oczach
Nie prawdziwy, tylko śmieć

Czy naprawdę chcesz mnie zranić?
Czy chcesz widzieć moje łzy?
Żar całusów, słów bez granic
Już z innymi jesteś Ty
W moim sercu ogień płonie
Zmierz mój kolor gwiazdy wzrokiem
Dobrzy ludzie mówią do mnie
Ten krok jest już w próżni krokiem

Czy naprawdę chcesz mnie zranić?
Czy chcesz widzieć moje łzy?
Czy naprawdę chcesz mnie zranić?
Czy chcesz widzieć moje łzy?

Słów niewiele powiedziałem
Lat tysiąca zgubne sny
Cały w smutku, słowa znałem
Znajdź mnie tutaj, otrzyj łzy
Twoich słów nie usłyszałem
Ale proszę, uwierz mi

Jeśli prawdą jest, że nie wiesz
Serca głos to nie zawiłość
Gotów jestem puścić Ciebie
Jeśli chcesz ode mnie miłość
Zabierz ją. Oszukuj siebie.
Wszystko znowu się skończyło.

Czy naprawdę chcesz mnie zranić?
Czy chcesz widzieć moje łzy?
Czy naprawdę chcesz mnie zranić?
Czy chcesz widzieć moje łzy?
Czy naprawdę chcesz mnie zranić?
Czy chcesz widzieć moje łzy?
Czy naprawdę chcesz mnie zranić?
Czy chcesz widzieć moje łzy?
Czy naprawdę chcesz mnie zranić?
Czy chcesz widzieć moje łzy?

........................................................

Do You Really Want to Hurt Me - Boy George

Give me time to realize my crime
Let me love and steal
I have danced inside your eyes
How can I be real

Do you really want to hurt me
Do you really want to make me cry
Precious kisses words that burn me
Lovers never ask you why
In my heart the fire is burning
Choose my color find a star
Precious people always tell me
That's a step a step too far

Do you really want to hurt me
Do you really want to make me cry
Do you really want to hurt me
Do you really want to make me cry

Words are few I have spoken
I could waste a thousand years
Wrapped in sorrow, words are token
Come inside and catch my tears
You've been talking but believe me

If it's true you do not know
This boy loves without a reason
I'm prepared to let you go
If it's love you want from me
Then take it away
Everything's not what you see it's over again,

Do you really want to hurt me
Do you really want to make me cry
Do you really want to hurt me
Do you really want to make me cry
Do you really want to hurt me
Do you really want to make me cry
Do you really want to hurt me
Do you really want to make me cry
Do you really want to hurt me
Do you really want to make me cry

https://www.youtube.com/watch?v=2nXGPZaTKik 

Alex Wieseltier - Uredte tanker
Alle rettigheder forbeholdes 2019
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang