CZUJĘ SIĘ DOBRZE

2022-07-18

CZUJĘ SIĘ DOBRZE

Nie widzę, co może budzić mą trwogę
Jestem tak zdrowy, jak tylko mogę,
Mam już artretyzm w obu kolanach
Mój głos, gdy mówię świszczy od rana
Mój puls jest słaby, moja krew rzadka,
Tak dobrze czuć się w tym stanie, to gratka

Moja wątroba nie bardzo pracuje,
I ten ból w krzyżu strasznie mnie kłuje
Mój słuch zanika, oczy przyćmione,
I prawie wszystko idzie w złą stronę
I często padam, w głowie kołuje,
Lec oprócz tego dobrze się czuję.

Podkładki orto na każdą nogę
Bez nich ulicą chodzić nie mogę.
Palce spuchnięte i sztywne w stawach,
Paznokcie się lamia jak sucha trawa.
Cera do kitu, bo skóra sucha,
Tak dobrze czuć się w tym stanie, to fucha!

Szlag trafił dawno me uzębienie
Bez bólu sypiać to już marzenie
Moj widok z rana przerazić może,
Zawroty głowy o każdej porze,
Na aspirynie żyję praktycznie
Tak dobrze czuć się w tym stanie, to ślicznie! 

Morał tej gadki teraz znajdziemy
Bo wszyscy razem się starzejemy,
"Dobrze się czuję" lepiej powiecie,
Niż nudzić stanem, który nas gniecie.

Alex Wieseltier - Uredte tanker
Alle rettigheder forbeholdes 2019
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang