Bo Człowiek jest jak w Polu Drzewo

2021-12-08

Bo Człowiek jest jak w Polu Drzewo - Nathan Zach

Bo człowiek jest jak w polu drzewo
Jak człowiek drzewo kwitnie.
Jak drzewo człowiek niknie.
I nie wiem
Gdzie byłem, będę i dlaczego-
Jak w polu drzewo.

Bo człowiek jest jak w polu drzewo
Jak drzewo, człowiek oddycha i w górę pcha się.
Jak człowiek, drzewo w ogniu spala się .
I nie wiem
Gdzie byłem, będę i dlaczego-
Jak w polu drzewo.

Kochałem i gardziłem. I nie wiem dlaczego;
Próbowałem zawsze szukać coś nowego.
Pochowali mnie i przykryli ziemią troszkę
I gorycz mam w ustach, ziemi gorzkiej,
Jak w polu drzewo.

Kiedy człowiek jest jak w polu drzewo?
Jak drzewo, człowiek do wody pcha się.
Jak człowiek, drzewo zawsze na wodę jest łase.
I nie wiem
Gdzie byłem, będę i dlaczego-
Jak w polu drzewo.

.......................................................
Because the Man is a Tree of the Field - Nathan Zach,

Because man is a tree of the field
Like man, the tree too is planted.
Like a tree, man is cut down.
And I do not know
Where I have been and where I will be-
Like a tree in the field.

Because man is a tree of the field
Like a tree, man breaths in, reaching upwards
Like man, a tree burns in fire.
And I do not know
Where I have been and where I will be-
Like a tree in the field.

I've loved. And I've hated;
I've tasted this and that.
They buried me in a piece of dirt.
And I have bitterness, bitterness I have in my mouth,
Like a tree in the field;

Because man is a tree of the field
Like the tree, he thirsts for water.
Like man, a tree also remains thirsty.
And I do not know
Where I have been and where I will be-
like a tree in the field.

https://www.youtube.com/watch?v=k0YU4pAYR7I   

Alex Wieseltier - Uredte tanker
Alle rettigheder forbeholdes 2019
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang